aryx Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Må legge på et nytt gulvteppe i bilen min. Så er det noen av dere som vet om noen som selger noe sånt billig? Skulle vel hatt rundt 2x3m så slipper jeg å dele opp teppet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Suveren rørmøbelfabrikk bygger om biler og har endel stoff. Søren bulls vei 29(furuset) 23175300, be om å få snakke med Ian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Takker, ikke langt unna heller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Juni 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Det hørtes veldig billig ut! :) Genialt, da blir det teppe i bilen også, men tror jeg skal finne ut hvor det er en lekkasje, så ut som det hadde kommet inn litt vann her om dagen da det regna som værst. Sikkert en pakkning et eller annet sted. Du må ha hatt en innmari lang bil til å trenge 120m ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Juni 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by daihard ....... jeg hadde heller stikki bort til teppeabo på bryn for dy har BILTEPPE eller annet alcantra fesk, de broderer kanter navn u name it, også.... og de er faktsik billige ...har sjøl handla hos dem... jeg betalte 200 kr for svart bilteppe engang, det var vel 2 x 120 m Var der borte nå, skulle ha femhundre og no for 2x3m. Hvordan klarte du å få det så billig? 98kr kvadratmetern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Men.... Hvis jeg ikke tar helt feil, så er 2x3=6... Altså 6 m2.... Hvis du da skulle betale 5 hundre og ettellerannet, så får du vel en ganske grei kvadratmeterpris du også...;) i allefall under 100-lappen pr. kvadratmeter!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Ja, som jeg skreiv, 98 kr kvadraten. Men jeg har fått tak i det nå, halv pris av det igjen. Er snart ferdig å legge teppet også, litt slit å få det til når du skal legge det helt, har holdt på endel timer idag, men det blir brukbart. Nå er det bare å få tak i dobble forgassere, så begynner den å bli ferdig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg