high octane Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Som tittel på tråden sier, subber 190`n min forran. Den subbet ikke før EU kontrollen, men da hadde jeg gummiklosser forran. Er dette en god løsning, og jeg vet ikke hvor man skaffer disse klossene. Hva kan jeg ellers gjøre for å få den til å slutte å subbe? Det står lersjøfors senkesett på den, men jeg har en sterk mistanke om at forrige eier har kappet litt på dem. Man skal kunne telle 10 "spiraler" hvis dere skjønner hva jeg mener, men jeg teller bare lit mer enn 9. Hjelp meg en eller annen.:hvaskjera Lurer også på hva jeg kan gjøre med den originale grillen på w201, den er så stygg. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 hvilke puter har du på fjærene?? å ikke minst dekk dim og innpress:P det har litt å si. grill kan du kjøpe på http://www.luxusline.no eller ringe han. avantgardegrill. den er rå:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 mb190freak skrev: hvilke puter har du på fjærene??å ikke minst dekk dim og innpress:P det har litt å si. grill kan du kjøpe på http://www.luxusline.no eller ringe han. avantgardegrill. den er rå:D Vet ikke hvilke puter jeg har, men den er veldig stiv,går nesten ikke ned i det hele tatt når man setter seg inn i den. Tror dekket kommer borti i framkant av skjermen, kan ta bilder av "problemet" mtt i morgen. Har ikke eid bilen veldig lenge. Kjører på originale 185/60/R15 sko. Er egentlig ikke plagsomt mye subbing, men jeg går og tenker på lit større felger og det kan by på problemer. Jeg vil jo ikke ha en bil som subber. Kan legge til at alt av dempere og fjærer er helt nytt. Hva med å fjerne listene i grillen og lakkere plastikken svart i første omgang?(short me cash for tia) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Med Bilstein fjører og dempere funker det da fint med 215/40-18 foran uten subb! Værre med 255/30-18 på 10" bred felg... var ikke valsa nok! Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Skurk skrev: Vet ikke hvilke puter jeg har, men den er veldig stiv,går nesten ikke ned i det hele tatt når man setter seg inn i den.Tror dekket kommer borti i framkant av skjermen, kan ta bilder av "problemet" mtt i morgen. Har ikke eid bilen veldig lenge. Kjører på originale 185/60/R15 sko. Er egentlig ikke plagsomt mye subbing, men jeg går og tenker på lit større felger og det kan by på problemer. Jeg vil jo ikke ha en bil som subber. Kan legge til at alt av dempere og fjærer er helt nytt. Hva med å fjerne listene i grillen og lakkere plastikken svart i første omgang?(short me cash for tia) Om du skal ha grill, så kjøp hos Hauk. De har den fineste grillen. Ellers kan du ta ut innmaten, og lakke den sort, det ser veldig mye bredre ut. Hvor tar dekket i? Litt vesentlig å vite. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 I framkant av framskjermen, har skrevet det tidligere i tråden også mener jeg å huske. Skal lakke og fjerne de greien i kveld. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 luxusline sin er jo klart finest da:P hauk sin har vel 1 rille mer??:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hver så snill å kutt ":P" tegnet! Blir jo gal, du skriver ikke en post uten det. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 nop. skal prøve slutte med det. hehe Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Fikk lakka grillen ja, det ble ganske bra og 100% bedre enn det var før. Nå gjenstår det bare å få sluut på subbinga, som denne tråden egentlig handler om. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 er bilen din veldig lav da?? kjører selv me 185/65/15 på vinters tid. subber ikke i det heletatt. er senka 40mm med 1er puter. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg