exEleC Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Vi var en tur i Svergie i Gøteborg, og vi var på volvomuseumet, det ble ikke så mangen bilder da jeg hadde ikke med eget kamera.... knock Hadde jeg hatt med kamera så hadde jeg gått beserk der inne, var så mye gromt og se! Vel... er har dere di få bildene som ble, det var en opplevelse for livet og se en orginal Volvo 242 gruppe A bil ... Bilen var i samme stand som da den kjørte sitt siste løp i Gruppe A, småbulka! Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Der har jeg å vært. Ifjor.. Var på lastebilfabrikken også. De har da noen kule biler på museumet + annet der. Den Xc90 konseptbilen, firkanta konseptbilen siden av xc90 vis den står der fortsatt. S60 PCC, rallybilene, 850 stcc stv bilen kjørt av Rickard Rydel, 262c Bertonè, volvo 343 rallycrossbilen + hydrogen busssen. Men det er nå min smak. Så dere på noe mer volvo enn bare museumet? :) Mvh CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Vi var og på lastebil fabrikken, utrolig tøft ! Jeg hadde sansen for 343 Rallycross bilen, den med den syke breddinga! Men den fikk vi ikke bilde av... Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Hehe. Kult da. Been there done that. Litt offtopic. Fikk dere hamburger også? Det fikk vi. Sånn stor sak til lunch. Greide alldri å spise opp :D Mvh CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Var mye tøfft på det museet. Vi var der med jobben. Først på fabrikken (personbil), så på testbanen.. Gjett hvem som var først ute med cabben (4.des)??? :) - og i grøfta med en XC90 :):):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg