red_line Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 jeg lurer på vilken forsterker er best til Focal utopia Be N.6 ACTIVE.... eller vilke audison forsterker drar de best Siter Mercedes w210 stv avantgarde Mercedes 2004 vito Nissan 200sx s13 "drift bilen" Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red_line Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 vilket av disse ville dere valgt.. "need help" (1) "Focal/audison" spiller: vet ikke alpine eller pioneer forsterkere: "4kanals" Audison LRx 4.1k 2x130W + 1x800W RMS "2kanals" Audison LRx 2.9 2x260W RMS Høytalere: FOCAL UTOPIA Be N.6 ACTIVE bass: FOCAL 33KX (2) "Pioneer" Spiller: DEH-P8600MP Forsterkere: PRS-A700 PRS-A500 Høytalere: TS-M7PRS TS-T3PRS Bass: TS-W12PRS (3) Morel/sinfoni Spiller: pioneer eller alpine Forsterkere: Sinfoni AMPLItude 150.2x med delefilter Sinfoni AMPLItude 45.2 (2 stykk) Høytalere: Morel Hybrid Ovation 6. 6" 2-way hybrid Morel Integra Ovation 6. 6,5" 2-way coax bass: (2stykk) Morel Elate 10. 10" subwoofer, 75mm vc, hybrid. det blir en av de oppsettene der.. men er svært usikker på hvem.. der for vil jeg høre deres mening så jeg kan bestemme meg :D Siter Mercedes w210 stv avantgarde Mercedes 2004 vito Nissan 200sx s13 "drift bilen" Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Hva med å få en demo av de forskjellige alternativene? Å velge utstyr utifra råd på dette forumet er som å kjøpe noe med bind for øya. Alle har forskjellige oppfattning av hva som er bra eller dårlig. Du kjøper ikke ett så dyrt anlegg på bakrunn av noens anbefaling, da er du gal:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Uansett hva du velger her, så kommer du meget bra ut av det. Jeg er dog enig med Pål (Earthquake) at du helt klart bør gjøre endel research i markedet selv. Til Focal Utopia har du egentlig ingen begrensning i forhold til hvilken forsterker du kan velge. Audison er et meget bra valg, men det er nok ikke dumt å sjekke ut andre alternativer også, finnes et par svært gode alternativer i denne klassen, bl.a Sinfoni som du nevner annet sted i innlegget. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red_line Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 jeg driver og leser og styrer litt sånn at jeg kan finne det som jeg vil ha liksom.. men liker og høre andres meninger selv om det helt klart er mye meninger om hver ting :) Siter Mercedes w210 stv avantgarde Mercedes 2004 vito Nissan 200sx s13 "drift bilen" Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 jeg driver og leser og styrer litt sånn at jeg kan finne det som jeg vil ha liksom.. men liker og høre andres meninger selv om det helt klart er mye meninger om hver ting :) Det kan helt klart være fornuftig å hente inn litt input fra andre parter. Det ser jo helt klart ut til at du sattser rimelig høyt, og da kan det jo være en fordel med litt anbefalinger på ting som er verd å sjekke ut. Slik sett kan det jo være en fordel å knytte kontakt med en importør, eller forhandler som er villig til å assistere deg under byggingen, og kanskje til og med delsponse prosjektet ditt. Legger du planene frem på en god måte, er nok ikke dette en umulighet hos flere. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Alpine spiller og Audison forsterker da kommer du i mål . Audison sin nye LRX tester jeg nå på Mitt utopia system, men meget godt resultat . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Ring Audun på http://www.soundpeople.no Han har Beryllium på demo veggen. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg