Bauer Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Jeg kjøpte tidligere i år 2 stk Morel Elate 10 hos morel.no Er veldig fornøyd med dem, men må desverre selge dem da jeg har litt lite med penger om dagen. info sakset fra morel.no: Morel Elate 10. 10" subwoofer, 75mm vc, hybrid. Pris pr. stk NOK 2 540.00 Elate 10 subwoofer If you are in the business you could recognise a MOREL chassis (or a cheap copy of it...) by the typical basket. This ends here and today! In order to gain a non-compromise sound quality, we decided to develop a complete new series of attractive woofer chassis, using all the proven typical MOREL patents, like the External Voice Coil technology with Hexatech aluminium voice coils. Har spillt med dem i 15 timer og 40 minutter. (Står på kjørecomputeren i bilen :) ) Jeg selger også med kassene jeg har bygget til dem. De er laget i 19mm møbelspon, og er på 32 liter hver. Lukket. Laget med terminaler. De er trukket i Biltema filt, men det kan gjøres på nytt da jeg ikke er noen sydame :) Har orginaleske, kvittering, osv.... Pris for begge, 4000,- / bud Bilder: Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 bumper denne :) er åpen for bud. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Senker prisen til 3500.. Ingen som vil ha?? Dette er BILLIG! er tatt ut av bilen for at det ikke skal bli spillt mer på dem! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg