DemptD Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Har en Pioneer DEH-P6800MP, kan jeg koble til en "vanlig" MP3 spiller, eller må det være en ipod? Fant denne: http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=9050&taxonomy_id=430-459 Men min MP3 spiller har ikke sånn rød og svart kontakt.... Den har bare den kontakten man putter høretelefonene i og en USB.... Hvordan ser en AUX kontakt ut? Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Aux er som regel Phono kontakter. (Rød å hvit) Noen Pio spillere har mulighet for å kobble til Ipod. Min Lg spiller har USB tilkobbling i front Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 er vel sånn minijack sak som er på mp3 spilleren sikkert? kjøp deg en kabel med minijack i ene enden og vanlig phono i andre(som du skal koble til ledningen/konvertern du har funnet fram til) så funker det vel :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Har en Pioneer DEH-P6800MP, kan jeg koble til en "vanlig" MP3 spiller, eller må det være en ipod? Fant denne: http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=9050&taxonomy_id=430-459 Men min MP3 spiller har ikke sånn rød og svart kontakt.... Den har bare den kontakten man putter høretelefonene i og en USB.... Hvordan ser en AUX kontakt ut? altså den sorte til den hvite og rød til rød :D hehe kjøpes på Biltema.. husk at du må aktivere AUX-in på spilleren din :) les den tråden jeg kranglet sist i ;) hehe .. der står det hva du må gjøre .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 altså den sorte til den hvite og rød til rød :D hehe kjøpes på Biltema.. Ahh! Takk! :D husk at du må aktivere AUX-in på spilleren din :) les den tråden jeg kranglet sist i ;) hehe .. der står det hva du må gjøre .. Ok, hehe skal gjøre det :P Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg