Colli Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Noen som gidder å modde Eiker E1 felger på bilen min? Hvis bildet er håpløst å modde, kan jeg ta et med bilen sett fra siden. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Bilde av felgene i ca samme vinkel. Gjerne montert på bil.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 colli. tøm innboksen din a... hehe. også litt O.T:lurte på den leppa du har under frontspoilern din. har du noen fler bilder av den? vet du hvor den kjøpt osv. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Det er en Renault leppe mener jeg...får vel kjøpt den hos Renault forhandlere... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Det er en Renault leppe mener jeg...får vel kjøpt den hos Renault forhandlere... fysjamegen.... da var ikke det no mer å se på.... hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Ser ut som en Laguna leppe.. Er sykt pen ivertfall på Cosworth:) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Slik :) Veit fargen er litt jalla, men orka rett og slett ikke endre på det! =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 blir nå ikke helt riktig når du mangler kanten på dem og slikt da :P Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 her er noen bilder av 240r med eiker håper de er til nytte :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 DHO! Glemte at det var kant på de felgene, mens jeg holdt på! Hadde vært så mye enklere å fått et bilde av en bil med E1, i relativt samme vinkel som det orginale bildet er... Meeeen.. Alt kan fikses! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg