KingCamel Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Er det noen som kan hjelpe meg med hva slags senkesett og hvilke fjærer jeg kan/bør bruke på en Golf 3 1.9tdk ? Kunne ha tenkt meg å fått lagt den ned 4-10 cm. Siden jeg er student så er det greit om utstyret ikke koster skjorta :D Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Om du skal senke 4 TIL 10 cm. så vil jeg anbefale deg den type senkesett jeg kjører rundt med på min golf, nemmelig høydejusterbart :cool: Men jeg ser at du ikke har tenkt å legge i mer penger enn nødvendig, å da hadde jeg nok valgt et 60 mm senkesett. Da slipper du å kjøpe nye støtdempere :) Håper dette var til hjelp :) MVH Audun Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by Audunius Om du skal senke 4 TIL 10 cm. så vil jeg anbefale deg den type senkesett jeg kjører rundt med på min golf, nemmelig høydejusterbart :cool: Men jeg ser at du ikke har tenkt å legge i mer penger enn nødvendig, å da hadde jeg nok valgt et 60 mm senkesett. Da slipper du å kjøpe nye støtdempere :) Håper dette var til hjelp :) MVH Audun Lønner seg å kjøpe et komplett sett med en gang..... Ødlegger de gamle demperne fort med senkefjærer..... Hatt en Tdk selv med bare 40 mm senkefjærer og orginaldempere.... Får komplett sett til 4000,- og oppover.... Er verdt å bruke litt mer på det..... :) Mye bedre kjøreegenskaper. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Jeg har Eibach på min TDI, det senker kanskje litt vel mye bak i forhold til foran, men med 1,9 TDI i nesen blir den i alle fall ikke så ille som på noen Golfer hvor du sitter i motbakke :D Bilen ble enormt mye bedre å kjøre, men kunne godt hatt noen Bilsteindempere også merker jeg... Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Må man ha spesialverktøy for å installere/montere komplett senkesett (generelt)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Jeg kjører på gule koni og h&r fjærer, senket 40mm rundt om... Bilen er passe stiv... Skal du senke 60 så hadde jeg bytta dempere, senke 60 med orginsal dempere er ikke bra... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 å senke på orginal dempere er vel ikke bra uansett... hvis man ikke bare er ute etter looks da...og da er 40mm MAX har jeg hørt :rolleyes: blir jo ikke de beste kjøreegenskapene vel..?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg