volvoRsport Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 De grønne 986ccm er det jeg mener! :) De grønne R dysene (968) gir 465cc/min @ 3,8 bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Er nok ikke 986 ccm:) Ja, dere mixer her: Boschnr -968 Fløder 465 ccm/min @ 3,8 bar Eksakt LMM diameter er 76 mm innv. Viking spesialchip = ca 300 hk :tannløs med rett turbo, topp og just. BTR Se her: http://www.vikingchip.com/040605.html Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Ja, dere mixer her:Boschnr -968 Fløder 465 ccm/min @ 3,8 bar Eksakt LMM diameter er 76 mm innv. Viking spesialchip = ca 300 hk :tannløs med rett turbo, topp og just. BTR Se her: http://www.vikingchip.com/040605.html Ja, går litt fort i svingene her, men er de grønne dysene med boschnr -968 som du sier! :) Vi får se hvordan det blir, kommer vel kanskje en prosjekttråd når det nærmer seg! Takk for alle svar! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.