vtech Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Har ein rekord 2.0s 85 mod...Har fått problem med at av og til når eg sløkker bilen så fortsetter kjørelysa bak og framme å lyse..Kan dette vere eit problem i tenningslåsen?Nåkken som har hatt dette problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Sjekk sikringer og reléer! Vet ikke spesifikt i Rekord, men var bare et relé som måtte ut og inn i min Sierra. Kan kanskje være bryteren, men trukke de er det største problemet på Rekord. Kjørte min ett år uten no, heller ikke mangelvare på hoggern, så.. Prøv å finn reléet for kjørelyset! Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Gi bilen et spark i sida. Da går nok lysa av. Du retter sikkert opp noen bulker i samme slengen. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekå Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 det kan ver at blinklyset står kopla inn når du skrur av tenningå. då lyse kjørelyså på min rekord.. men det finne du fort ut viss du prøve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-driver Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Jordfeil... Tror jeg det er. Mest sannsynlig i kofferten og i forbindelse med hengerfeste ledningsnettet bak reservehjulet ditt. Kan også hende at det ene kjørelys-releet ditt har hengt seg opp. Det hender at man får lekkasje i frontruta og at det lekker vann ned i dette releet som sitter på høyre side av rattstammen din. Siter "sulten og tørst Rekord'n først" www.opel-rekord.com www.omc.ostfold.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 hvis blinklyset på rekorden står på når tenninga er av lyser hovedlysene på sida du blinker imot:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg