Orion_RST Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 heey.. jeg har en hel haug med fiesta xr2 deler til salgs.. Blant annet full styling, girkasse, dører og bakluke..pluss div interiør.. bare spør skal jeg se hva jeg har.. Pluss at jeg driver og vurdere og selge min fiesta xr2 Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kulleseid Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 har du bilde av stylinga? vil gjerne se bilen også!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orion_RST Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 har du bilde av stylinga? vil gjerne se bilen også!! heey.. det kan jeg få tatt.. jeg driver og skal ta den rusta som er på den.. så er tatt av framskjermer og dører på den.. Siter vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt) Ford Orion RS Turbo (prosjekt) Ford Fiesta Xr2 (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg