Gå til innhold

vingebil og pris


totte88

Anbefalte innlegg

Haha, den bilen der koster jo mye mer hos JP cars, så det der tror jeg er en fake annonse.... Også står det 1991 modell, lol :D

Men det står en strøken hvit vingebil i billisten som kan være værdt en kikk ;)

Men du må nok regne minst 20k i forsikkring i året+ at du sikkert kjører i stykker noe eller kræsjer litt, så litt må du regne i tap. Spør du meg, så skulle det vært aldersgrense på minst 25 for å kjøre en slik bil, synd at "drittunger" kjører dem i stykker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert den er fake. Står den akuratt er tatt inn i landet og det står 0000 på reg nr. Med andre ord må du betale toll og avgifter i tilleg til kjøpssummen.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Den annonsen ser tvilsom ut, må nok regne opp mot 150 000,- for et strøkent eksemplar klar på hvite skilt.

 

Forsikringa er jo ikke like håpløs over alt, hos gjensidige får du delkasko hvis du er over 30 eller totalkunde. har selv fått tilbud på 4500 med delkasko og 8000 i kjørelengde. 21 år og 50%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo slettes ikke ille da i grunn.. til meg sa dm at de ikke ville forsikre folk under 28, men har hørt litt hær å dær å de har vist ikke lov til dette pga at biltilsynet krever forsikring førr å ha biler på veien å da blir det diksriminering.. men vi får se hva som skjer.. er jo tilsalgs en del vingebiler til billigere enn 150 k da! men får se hva jeg finner! har meget lyst på en slik en i alle fall=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150 var for et veldig bra eksemplar, men prisene varierer en del.

Dem kan ikke nekte ansvarsforsikring nei, men derfor setter dem priser som er ganske ulogiske på noen biler for å slippe å gi forsikring. Er ikke mange som forsikrer bil når selskapet skal ha like mye for å forsikre den som bilen koster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men vist jeg da får 70 000 f.eks på ejn bil.. så blir d ikke SÅ ille me mudern sine 75%! det bør jo funke å jøre d sånn! men får se hva det blir til.. finner jeg en litt billig vingebil kan d nok bli d jah!

 

er disse bilene like rævkjørte som sedan cosworth jah!?

 

totte88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår