candy man Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Hei. Her er litt om 240 min.. Bildene er gammle, har satt på hviteblingks frame og på sidene, refleksplate bak, og montert r-sport målere;) Planen er og montere B230FT og M90;) Selv om M90 egentlig overhode passer i 240, så skal jeg få det til.. hehe.. Grøft lysene er fjernet! Ps: får stor hjelp av Volvo790R:) Skal skifte tak oxo ja:) Vil ha soltak:D Add-on blir oxo montert, og takvinge ifra 740 stv. Bilen min blir slik ut (håper jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 huh, har du to turtellere? Så bare sånn ut ihvertfall.. ellers fint :D Nyere bilder bare nå Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ser fin ut den! Er det rattet godt å kjøre med? Har et på vei i posten serru ;) Tåkelysa dine henger og slenger litt, hehe. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Stakkars bil, står ute og fryser... Ellers pen! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Litt shining på den der, så blir den fin! Si ifra hvis du skal bytte til kromlister over lyktene dine da, hehehehehehe Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ser bra ut bilen din. Fint med flere med 240 i Trondheim:) Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ser bra ut bilen din. Fint med flere med 240 i Trondheim:) Kan aldri bli nok :) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 tror jeg ville tatt bort solfilmen på ene vinduet ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 ps. m90 passer godt som gull i 240. er bare å bygge om til hydraulisk clutch, lage girkasse feste og lage ny mellomaksel. rimelig simpelt egentlig. lykke til med ny fin bil Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Kan aldri bli nok :) Nei, det er sant. Gleder meg til Volvotreffet 20.mai:D Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Nei, det er sant. Gleder meg til Volvotreffet 20.mai:D Det gjør jeg og =) Du må enten fjerne sotinga på ene ruta, eller sote alle andre rutene også. Så ganske strøken ut innvendig og den her Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candy man Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Begge rutene er sota, vises bare dårlig på bilde! Har sota bakerste (små rutene oxo) Listene over lysene er lakert i sort benga;) samt krom rundt grill:) Skifta sete idag oxo, bytta til 740 stoler:D nydlige og sitte i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candy man Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Det gjør jeg og =) Du må enten fjerne sotinga på ene ruta, eller sote alle andre rutene også. Så ganske strøken ut innvendig og den her Jeg ser deg ofte på bil by'n:) Det er jeg som har den volvon med røde terninger i frontruta.. Still deg atme meg enn gang da, så får jeg hilse på deg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg