kosbært Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Var ute og cruisa.. nettopp bytta alle forstillingsdelene og regreim og olje og oljefilter og myyyye mer... så kjørte jeg litt hårdt da.. og etter jeg hadde kjørt 25 mil eller.no så ble motoren varm.. mer en normalt... og etterhvert luktet det svidd kjøleveske.. og samt at oljetrykket økte fra rundt 3.5 til 5... og kjølevannet mitt blir borte på noen minutter lissom... hva faen gjør jeg a?? det er toppakning sant?? hvor får jeg kjøpt gr.a toppakning hen?? trnger svar fort :P Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Kollevold har topp pakkning, og den bytter du på et par timer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 fikk bytta i går jeg :) powah.. nu er bilen god som "ny" helt ny forstilling all the way :) skrudd til alle skruer som jeg kom over osv:) Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg