Omegamannen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Bilen jeg har er opel Omega Sedan V6 96- Jeg har en slik Nivå regulering på bilen så da får jeg ikke tak i senksett til bilen min fikk jeg beskjed av hygglig kar på mekonomen.fikk et tips om og jukse litt og varme opp og bøye aksel?det hørtes litt farligt ut hehe så hvis noen veit om noe mer logisk så hadde det vært supert:)! Kan noen hjelpe meg vis noen har peiling på senk med bil med Nivå regulering;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Kjøp dempere som ikk har nivå regulering, passer sikkert de som er på 2litern, ell bare senk den foran;) serrlizom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 nei nei.kjøpe senkesatts til 2.0 l og sette på 2.5 l ja den kan gå men jeg veit ikke om det er like torn osv. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Bump Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg