ZpiFF Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hei hå. Vurderer meg å kjøpe en Vectra v6 1996 modell til høsten. Derfor lurer jeg på om noen har no erfaringer med disse bilene? Er de verdt penga? Kjørekomfort? Går de sånn passe bra? Mye feil? Dyr forsikring? Noe annet i samme klasse som anbefales? Eller kanskje det finnes drøyere Vectraer? Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 hørt at det er mye skruing på de motorene. dyr forsikring å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 en venn av meg har chippa og effektannlegg og konfilter vectra v6 fra 96.går friskt den!!!tøff lyd!!!!!løp og kjøp! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmann Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Skal ikke være noen spesielle feil med den, men du må regne med høyere utgifter ved service. Toppakningsskifte f.eks er dyrt har jeg hørt. Det viktigste er likevel å sjekke eiere/bruk av bilen for å få ett riktig bilde av tilstand. Servicehefte bør sjekkes grundig. Det er tross alt ikke så mange med slik moror her i norge, så bruktdeletilgang kan være dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Skal ikke være noen spesielle feil med den, men du må regne med høyere utgifter ved service. Toppakningsskifte f.eks er dyrt har jeg hørt.Det viktigste er likevel å sjekke eiere/bruk av bilen for å få ett riktig bilde av tilstand. Servicehefte bør sjekkes grundig. Det er tross alt ikke så mange med slik moror her i norge, så bruktdeletilgang kan være dårlig. Nå er ikke toppakning forbruksvare da men... Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg