Bjune Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Noen som vet om det blir noe fet lyd på bilen min hvis jeg tar av bakerste lyd demper slik at jeg bare har en mitt under? høres nesten ute som en vanlig 240gl nå :/ vil jo heller ikke ha sånn overdøvende stygg lyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 raka rør. med bakerste lyddempern.. har det på min 240 blir GRYMT!! i allefall med 2 dobble gassere Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 du må ikke bare ha den midt under bilen det blir sykt stygg lyd.... 3'' straka rør med en demper i enden:) Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 3" anlegg med kun en demper helt bakerst Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg