MGR Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 jeg mangler lykter til en modell bil.. noen som vet hvordan jeg kan lage det? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 har litt tenkt på å ta gjennom siktig plastik å varme opp å bøye til mn.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Hvilken skala er bilen? Du kan evt. finne en maken og knabbe lykta derfra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 er 1/24. ja det kan jeg.. mn gidd ikke kjøpe en ny en å ta lyktan... å hadde vært artig å prøvd å lagd selv. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg