[toca] Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Bilen drar masse til venstre for tida....rister fælt gjør det også. Hva kan da være problemet? Regner med andre har hatt samme problemet på golfen sin, for jeg har nå stående to golfer med samme problemet. Nesten litt vittig å tenke på at det skjer på samme bilen, samtidig og bilene drar til samme retninga :) Takk til dere som svarer og vet det :D Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 ']Bilen drar masse til venstre for tida....rister fælt gjør det også.Hva kan da være problemet? Regner med andre har hatt samme problemet på golfen sin' date=' for jeg har nå stående to golfer med samme problemet. Nesten litt vittig å tenke på at det skjer på samme bilen, samtidig og bilene drar til samme retninga :) Takk til dere som svarer og vet det :D[/quote'] Sjekk bærekule og foringer/lagere i støtdemper oppe.. løste mitt problem Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 samt forstillingskontroll og balansering av dekk :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg