Omegamannen Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hey kan en av dere som er flinke til dette hjelpe meg??(jeg suger) kan noen hjelpe meg og få fikse detta bildet av bilen matt-svart og med to like eksos potter?? jeg prøvde meg på paint men det var dømt til og gå til helvete :(:usuck: Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 host host:: http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=644 Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Orker ikke og legge den ut engang til.var ikke klar over det beklager :( Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg