toys r us Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Noen som vet hvor mye dette kommer på i pris? Liten bulk i forskjermen og skraper på felg. Nye E klasse mercedes. Bulken er 5cm lang og 1 cm høy. Tror den kan rettes ut. pris med og uten retting? Ikke forstillings skade eller noen stolper som har flytta på seg. Bare en bittliten bulk etter en fitte kom bak meg når jeg rygga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ta kontakt med det firma som retter opp slike skader, da får du en pris :D Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 rett den selv.bank den ut.Lett som faen :) bank ned toppene og sparkl det fint. jeg retta hele døra på bilen min ( 0 erfaring ) nå Masse erfaring) et Lakkering verktsted tar vel rundt 1000 lappen for og fikse felgen din. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg