kenut Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 ok.. det tilfellet jeg hørte om tror jeg var en 5-serie.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Øker dette 280 000-tallet etter som han kjører bilen? Altså, hvis 130 000-tallet øker med 10, så øker 280 000-tallet med 10? I så fall er det veldig mistenkelig, men det er det uansett. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 En kompis av meg har gått til innkjøp av en BMW 320i E36Når bilen startes står det 130 000 km på telleren. Når han holder inne bremsen og vrir om tenningen står det 280 000 km!!! Er han blitt lurt?? Noen som har vært borti dette???? lol har hvert borti dette flere ganger, du setter nøkkelen i posisjon 2 mens du holder inn bremsen eller no, så kommer det stort km tall stående der, pluss at alle instrumentpanelet klikker, går opptil 7000rpm og 260kmt,rød tegn på motorvarmen osv. jeg er ikke helt sikker på hva det er men den er ikke kjørt så mye, det er noe annet, jeg spurte en bmw mekaniker om dette engang, han sa et eller annet på mekanisk språk jeg ikke forsto av, men det er flere emner om det på bimmers.no, bla inn litt der så finner du ut av det. Siter Bmw Rulerrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 næmen se så snill jeg er...... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=63&highlight= Siter Bmw Rulerrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg