88cosworth2wd Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 En kompis av meg har gått til innkjøp av en BMW 320i E36 Når bilen startes står det 130 000 km på telleren. Når han holder inne bremsen og vrir om tenningen står det 280 000 km!!! Er han blitt lurt?? Noen som har vært borti dette???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 La meg se om jeg forsto deg riktig. når han kun setter på tenninga står det 280k i tellern, men når motorn går står det 130k? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88cosworth2wd Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Stemmer!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 hva faen kan være galt her? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88cosworth2wd Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Lurer eg og på!!! Vet egentlig ikkje om det er noe galt!!! Synes bare det er jævlig merkelig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hørtes jo tilnærmet sykt ut, er jo mulig å se litt rundt i bilen på interiør og slikt, om det er mulig å se om noe tyder på om den har kjørt 280k km. Mvh Arne Nøstvik Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88cosworth2wd Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Hele bilen er tilnærmet strøken både utv. og innv.!!! tipp topp teknisk!! er en 94 mod. importert fra tyskland!! ser ikkje ut som den er gått nesten 300k!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Høres merkelig ut, nesten så jeg ikke tror det. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 misstenker at det står noe nærmere som 2800km .. altså når jeg skrur på tenninga i min bil så kommer et tall opp .. det er hvor lenge igjken det er til jeg skal inn til olje service.. sikker på at det ikke er noe slikt .. og at tallet er litt lavere enn du tror Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88cosworth2wd Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Har sett det med mine egne øyner!! Hadde en fyr å så på an og!! Mente han var blitt bøffa!!at km telleren var blitt justert på!! Skal se om eg ikkje får lagt ut bilder så dere får se sjølv!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Det du kan gjøre er så se på ratt og pedaler og sammenligne hvor slitt det er i forhold til andre biler med forskjellig km stand m'm Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 kan du ikke bare ringe bmw norge ellerno da? de kan sikkert svare deg med en gang. om det ikke hjelper, stikker du bare bort på et bmw verksted og spør om noen kan bli med deg ut å se på det. koster deg ikkeno annet enn bensin å dra ned for å sjekke. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Har sett det med mine egne øyner!!Hadde en fyr å så på an og!! Mente han var blitt bøffa!!at km telleren var blitt justert på!! Skal se om eg ikkje får lagt ut bilder så dere får se sjølv!! Mener bmw har et system som gjør at km ikke lagres i speedo.. Men i hjernen til bilen. For har hørt en historie om en som bestilte et speedo med lavere kilometer. Og når han plugget det i bilen viste det den gamle kilometeren.. Er bare noe jeg har hørt så er ikke sikker på om det stemmer.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 NB: Hvis du skrur på tenning + trykker på trip-teller knappen så tar instrumentene en selv-check, noe som medfører at man får en haug med tall i displayet, og etter det så lyser alle lys på dash'en, og alle nålene går til max, er du sikker på at han ikke har gjordt detta? :/ Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Mener bmw har et system som gjør at km ikke lagres i speedo.. Men i hjernen til bilen. For har hørt en historie om en som bestilte et speedo med lavere kilometer. Og når han plugget det i bilen viste det den gamle kilometeren.. Er bare noe jeg har hørt så er ikke sikker på om det stemmer.. På E36 lagres det i speedo Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg