DJ-timoty Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 frontsett 4" ønskes kjøpt Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zn00z Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 har 4,5" fra SEAS om det er ønskelig! Link: http://www.mamut.com/dynabel/subdet158.htm Kan også få kjøpt RT25F diskanter også! Alt kjøpt høst 2005, selger pga utskifting til flere 6,5 sett! Behholder de hvis ingen vil gi mer enn 2800 for dem! (inkl delefiltere) Siter Liten MX-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 2800 med diskanter og filtre? lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zn00z Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Betyr det første bud? Det skal legges til at jeg har lagd filterene til 4,5" selv, pga seas ikke produserer noe filter til disse elementene! Tegningene/tips kommer fra fabrikken. Siter Liten MX-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 hva med flunkende nytt Morel Dotech 4 MKII ? Gromt komponent system :) 2960 veil. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Har et frontesett: Phase, 4,25" Cfs 100.25 Bare tatt ut av esken å sett på yummy Ligger i orginalembalasje. Pris: 1200,- Pm me! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 gutt i porsche jo =) hvordan passer det i dørene foran? er jo 4 x 6 i dørene våres.. var de for breie siden du skal selge dem videre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Ps... det der er ingen Porsche ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 er det vel =) er en porsche med audi motor ;) jeg har porsche med porsche motor da ;p storebroren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ps... det der er ingen Porsche ;) heyyou Hadde bilen min vært en Audi ville den vært legendarisk;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 gutt i porsche jo =) hvordan passer det i dørene foran? er jo 4 x 6 i dørene våres.. var de for breie siden du skal selge dem videre? Har du 944? Har ikke hull i mine dører(har ikke engang radiospiller, forrigie eieren likte ikke det, les mer om bilen her:http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1112427#post1112427 ), kjøpte frontsettet for en annen bil, men den er solgt... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 ah okei =) har 944 turbo jeg da = ) morsom de 924 da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg