golfer Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Mazda 626 2.0 GT, 140hk. 87 mod. Ny oppussa sommmer/høst 2005, fjerna all rust, lakkert helt ned i sommer i blank svart, nye bremser (skiver og klosser), støtdempere og fjærer rundt om, ny regreim, nye pluggledninger, senka 35mm. Sitter som et skudd på veien! Nylig gjennomgått eu kontoll uten en eneste mangel. Motor og gir i bra stand. Meget pent interiør. 4 nye sommerdekk på nye alu.felger. Sjekk markedssia på forumet og autodb.no Noen som er intressert?? Ring for info, 41222795 fgjevre@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ter3 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Er det innsprøytning? hvordan har du greid å få den opp i 140hk? :) Er det takluke? Du inspirerer meg å fikse opp min mazda :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfer Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Er det innsprøytning? hvordan har du greid å få den opp i 140hk? :)Er det takluke? Du inspirerer meg å fikse opp min mazda :) Er innsprut! Skrøyt nok på meg 4 hk, jeg fikk vite av en mazda forhandler at d sitter 136 hk i den. Det er elektrisk takluke på'n. Blei meget godt fornøyd med bilen. Den blei strøken, så sitter den som klistra på veien, så går den bra! En sikkerlig godbil! Er du interessert i en donorbil til mazda'n, så får du si i fra! Sjekk linken : http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1053231&template=default Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ter3 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Du fikk vite av en mazdaforhandler ja... Jeg har også GT 2.0 i87mod, men jeg vet ikke hvordan han mazdaforhandleren tenker Det står til og med i boka at at 2.0i er 120 hk :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ter3 Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Men uansett, hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt den, den er skikkelig nydelig <3 <3 Men jeg har ingen penger for tiden, bare en mazda 626 som ikke er helt i water, og en peugeot 405 sri 1988 som mangler strøm, og gjenger til den ene hullet for tennplugg :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg