phobia Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Jeg driver og vurderer og kjøpe meg S4 men har lite peiling på hvordan den bilen er osv annet enn at jeg har fått høre at det er en god motor som sitter i den.Noen her som kan komme med noen tips om hva jeg bør se etter for eks når jeg skal kjøpe? Siter N O G U T S, N O G L O R Y Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hva slags motor er det i bilen? Hvilken model er det? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phobia Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 det er en 93 modell...2.2turbo Siter N O G U T S, N O G L O R Y Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg