Toyota R Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg føler at clutchen tar så langt ute på nybilen, og mener å huske at man kan justere wire`n så den tar litt lenger inn... Har noen her noen tips om det! Er en vanlig C 1600.. På forhånd takk! Øystein Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg føler at clutchen tar så langt ute på nybilen, og mener å huske at man kan justere wire`n så den tar litt lenger inn... Har noen her noen tips om det! Er en vanlig C 1600.. På forhånd takk! Øystein Slakke litt på wire'n kanskje ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Ok, det gjør jeg med en hjulvisp og en klesklype til å holde igjen med på toppen da? hehe... Ville bare høre om noen hadde gjort det før, så slipper jeg å gjøre alt feil fra starten av! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Ok, det gjør jeg med en hjulvisp og en klesklype til å holde igjen med på toppen da? hehe... Ville bare høre om noen hadde gjort det før, så slipper jeg å gjøre alt feil fra starten av! Hvis du gidder å åpne panseret så skjønner du hvordan...hvis ikke, få noen andre til å gjøre det :P Løsne kontra (grønn pil) og juster ivei.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikG Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Har du fått deg noen ny frontfanger?? Siter Celica gt4 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14432 Starlet EP91, snart Glanza http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=29628&st=0&sk=t&sd=a&hilit=glanza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Hvis du gidder å åpne panseret så skjønner du hvordan...hvis ikke, få noen andre til å gjøre det :P Løsne kontra (grønn pil) og juster ivei.... Ja, tittet såvidt på det, og det så ganske enkelt ut! får ta det en dag det er litt bedre vær;) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ta tak i den armen på kassa som wiren en koblet til. Dra den opp til det punktet hvor du ikke greier mer uten å bruke myyye kraft, så strammer du wiren slik at armen blir der. Da skal clutchen være justert slik den skal være ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 OT: Er den nye bilen din blå? Så en blå en i Sandvika i går, rundt 19.30..... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ta tak i den armen på kassa som wiren en koblet til.Dra den opp til det punktet hvor du ikke greier mer uten å bruke myyye kraft, så strammer du wiren slik at armen blir der. Da skal clutchen være justert slik den skal være ;) Tusen takk! Det hørtes veldig greit ut på den måten:) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 OT: Er den nye bilen din blå? Så en blå en i Sandvika i går, rundt 19.30..... Den er blå, ja.. Var i Sandvika rundt de tider, så det var sikkert meg! Lett å kjenne igjen, da det ikke er mange enere med xenonlys;) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hehe, synes jeg kjente deg igjen ( kjørte rød ener 3 biler bak deg ;) ) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg