The_Darkness Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Hei Jeg har lenge vært på utkikk etter en Golf, og kom over en som virka innteresang. Jeg har selv veldig lite kunnskap om biler, derfor søker jeg hjelp hos dere. Litt info om bilen: Pris: 30.000,- År: 1988 Merke: Volkswagen Golf 2 1.8 Km: 240000 Hk: 90 Utstyr: Alu. felger, EU-godkjent, Motorvarmer, Nedfellb. baksete, S./V. hjul, Metallic. Bilder: Mvh The_Darkness Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 ser fin ut denna.. fin i lakken må jeg si! prøvekjørt den eller? du er fra dala ser jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_Darkness Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 ser fin ut denna.. fin i lakken må jeg si!prøvekjørt den eller? du er fra dala ser jeg :D Har ikke prøvekjørt den enda, tenkte jeg skulle ringe han å avtale et møte, men ville gjerne ha noen innspill på den først. Er fra Dala ja, fin plass det :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 du bør få løfte bilen opp og se under den. Men den ser gankse fine ut da . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_Darkness Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 du bør få løfte bilen opp og se under den. Men den ser gankse fine ut da .Som sagt kan jeg ingenting om bil sjøl, men planla å ta med meg en som kan endel om det når jeg skal se på den, samt sende den på en naf-test før evt kjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 det er ikke tilfeldigvis bilen til roadrunner? står bilen på toten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_Darkness Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Ifølge annonsen står bilen i Gol i Buskerud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 http://www.gtiklubben.nu/showfaq.php?id=40 her er noen tips om hva man bør se etter.. denne er vel laget mot gti, men det meste er relvant på de flaste golfII Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_Darkness Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Takk for den linken Sink, stod mye innteresant der. Har snakka litt med han fyren nå, ifølge han var bilen i relativt god stand nå, han skulle bytte alle hjullagere og en drivknute, samt montere hjulbuelister og ellers litt småtteri. Bilen skulle selges i topp stand. Han skulle også montere på gule koni og ta firehjulskontroll. noen kommentarer til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Syns det var dyrt med 30000,- da. Golfene begynner å bli gammle vettu. Men ellers så den veldig bra ut. Sjekk for rust oppe i innerskjermene bak, rundt den gummi muffa ved tanklokket, hjulbrønn og gulv, kanaler (under). Pen bil, det er det ingenting å si på;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 var litt store felger!:O Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Eller altfor lite senka. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 FOR store felger på golfen ser bare... ja.. dumt ut.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Jepp, holder med 16". 17" kan se bra ut om man får det lavt nok. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg