hamansen Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Noen som har bilde av stabstag montert på golf IV? Og hvor dette kan kjøpes? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Noen som har bilde av stabstag montert på golf IV?Og hvor dette kan kjøpes? Kjøp det nytt på Møller, det viser seg å være billigste stedet å handle det..UTROLIG men sant...!! :confused: Husk å kjøpe med 2 nye foringer, R32 staget er tynnere enn Golf 4 standard. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108647&page=2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 ordla meg feil jeg:shake mener stag som går mellom støtdempertårna... ;-) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 ordla meg feil jeg:shake mener stag som går mellom støtdempertårna... ;-) OK, fjørbeinstag! :) De koster fra 600 - 1000 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 oki happyhappy hvor er dette å få kjøpt? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Kollevold f.eks. Røde og fine. Både øvre og nedre foran koster tilsammen ca 1800,- Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 oki happyhappy hvor er dette å få kjøpt? Top Gun fikser sikkert et billig sett til deg :) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Top Gun fikser sikkert et billig sett til deg :) får spørre han da =) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Top Gun fikser sikkert et billig sett til deg :) han fixa det vettu =) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 han fixa det vettu =) :phatyo Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg