sp0ky Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Er dunlop sp sport noe tess? kan få tak i 4stk 235/40/18 for 1695kr. Eller federal 595fs. får desse for 1400stk. Bilen skal kjøres inmellom på bane.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 dunlop sp sport er et ba dekk ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hadde dunlop sp-sport selv på gamlebilen, og jeg var i grunn greit nok fornøyd med de. Men jeg må nesten skyte inn, at de seneste dekkene jeg kjøpte på den bilen, var fulda extremo... ( billige dekk, og merke med relavitvt liten identitet ) Jeg var overall mye mer fornøyd med disse dekkene, både mht til slitasje, vannplaning og generelt grep samt støynivå. Tror de er noen av de beste dekka jeg noensinne har kjørt på, noe som er litt rart da 1 dekk koster omtrent halvparten av mer kjente dekk.. ( betalte 671.- pr dekk, i 205/40-17" april 2005 på interdekk lillehammer. men for og komme på sporet igjen, så er sp sport bra dekk. bra nok til og anbefales. Og om du får 4 stk i den dimensjonen til den prisen, så tror jeg nok du burde slå til :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 det er 1600 pr. dekk!!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg skal ikke uttale meg hard her nå (siden jeg ikke snakker erfaring), men ettersom jeg har skjønt så vil -Mandel anbefale dekket (det er et bra dekk), og han sier at det er verdt det hvis du fikk dekka til 1600kr.. Når du sier at det er FIRE dobbelt av det -Mandel trudde, så ble det nok ikke verdt prisen likevel :p Jeg ville nok funnet meg et billigere dekk som ofte har like bra kvalitet til en rimeligere penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Har jo nylig vunnet test Dunlop SP en eller annen plass jeg ikke kommer på ifarten. Jo, Bilsport var det. Pluss at de har rast mye i pris de siste. Tror de kostet 3000 pr stykk da de testet dekka. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg