Volvo240R Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Høres bra ut Marius... Tror bilene våre gjør det bra ved siden av hverandre.. S40'n er forresten ferdig produsert :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 tror det blir kult ja grattis med ferdig produsert bil, må bare få den levert nå da.... hehe :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Takk takk... Bare å få sendt den nå så er mye gjort ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 gikk litt fortere enn planlagt dette da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Jess, og jeg er ikke mindre glad for det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Jess, og jeg er ikke mindre glad for det :P det skjønner jeg godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 http://www.iceled.co.uk/movies/iceledmegamix.wmv sånn skulle vi hatt oss anders. da hadde vi vært blodharry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 har du solgt v50en din? Jepp den ble revet bort fra meg en trist stund... Får leve med en 70 i noen måneder.... Sorry for OT Anders....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ingen problem, dreier seg om Volvo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Jepp den ble revet bort fra meg en trist stund... Får leve med en 70 i noen måneder.... Sorry for OT Anders....... driver du og modder v70en eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 driver du og modder v70en eller? Må gjøre litt..... Har sota ruter, senket, Custom luftfilterhus, mont. SUB og iPod, frontleppe, annen grill.... Div dekaler kommer i påsken sammen med 18" Nebula.... ]venter[ Skal ikke se bort i fra at det blir en ørliten chip utover sommern når banekjøringen er i gang... vanskelig å la være... alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Må gjøre litt..... Har sota ruter, senket, Custom luftfilterhus, mont. SUB og iPod, frontleppe, annen grill.... Div dekaler kommer i påsken sammen med 18" Nebula.... ]venter[ Skal ikke se bort i fra at det blir en ørliten chip utover sommern når banekjøringen er i gang... vanskelig å la være... alacocaina det er sånn det skal være, sleng ut noen bilder da....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Får se etter påska........ kanskje lage egen tråd før Anders blir vanskelig å ha med å gjøre.... Bruker du msn Marius__? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ingen årsak :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 bruker msn ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg