FrankH Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Jeg har nylig kjøpt meg en Nissan Primera -97 2.0 GX, men jeg ser alle snakker om P10 , P11 osv.. Hva er de forskjellige? Får håpe noen kan forklare meg litt til en fersk nissan eier ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 P10: (Partypulp sin) P11: P12: Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankH Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Takktakk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Eg får gratla med kjøpet då, Frank. Har du planer for tassen? :idea: Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Grattis med primera:) Ta en titt på http://www.nccn.no (Nissan Car Club Norway) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankH Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Takk ;) Vent 5 min så skal jeg lage en ny tråd med bilder av bilen og slikt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Grattis med ny kjerre! Du får søke litt på Primera forumet her så finner mye nyttig info om nye modifikasjoner. Ellers er det bare å melde seg inn på nccn.no. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Takk ;) Vent 5 min så skal jeg lage en ny tråd med bilder av bilen og slikt ;) Å lage ein ny topic som er bilde av Primera'n din, kaller eg spam. Mods / admins blir ikkje glad for dette, kompis. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankH Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 ah, jeg er ny her så det visste jeg ikke.. men da får jeg slette den da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankH Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Da var det gjort. Sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Å lage ein ny topic som er bilde av Primera'n din, kaller eg spam. Mods / admins blir ikkje glad for dette, kompis. dette er jo heilt idiotisk! nesten alle her har jo ein tråd om bilen sin! beklager oftopic iforhold til tråden! flott bil du ha kjøpt deg! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankH Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Takk skal du ha ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 dette er jo heilt idiotisk! nesten alle her har jo ein tråd om bilen sin! beklager oftopic iforhold til tråden! flott bil du ha kjøpt deg! Stemmer det, men to topicer om samme bil blir i det drøgaste laget. Men nok om dette, trur denne tråden sklei ut litt. Fin, fin bil du har frank. =) So, har du noko plana for den lille tassen eller? Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankH Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Er ikke helt sikker ennå.. Derfor jeg lurte på om dere hadde noen tips.. Har lyst på en spoiler. Så har jeg planer om noen nye felger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Tatt vekk grillen, og erstatta det med gitter kanskje, det hadde eg gjort hadde eg vert deg. Spoiler blir bra det, men du må ikkje velge ein "Fly-vinge" som eg liker å kalle det. Senke den litt, det hadde vorte kult. Ang. felger hadde gått for noko sånnt:http://www.superstyling.no/shop/product_info.php?cPath=291_569&products_id=1752 Og kanskje ein ny eksospotta. =) Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg