240 V8 POWER Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 :puke minner meg om noe jeg aldri gjør igjen det bildet der... :puke :well Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 :puke minner meg om noe jeg aldri gjør igjen det bildet der... :puke :well da sier jeg bare. :hvaskjera nei da. store deler av ledningene som jeg skal ha. de 4 styrings enhetene jeg skal ha. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 fyfaen så mye ledninger a...... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 fyfaen så mye ledninger a...... endel ja Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 hehe... men det jo framgang i prosjektet da:) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 ja kan si det sånn Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Hah, fremgang? nå har jo motoren sotte i ei god stund, og turbon er bytta... får se hva som skjer når per får tilbake hjernen fra bilelektronikkn..... går treigt detta gitt! Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Andre planer utenom ET'n da? :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg