toeimoen Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 siden vi er of topic,, her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Kan de som bruker bilen HELE året legge ut et bilde;) Blir vel litt lavere når jeg setter på Koni senkingen, har endel å gå på:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Han over B.T.I bruker faktisk bilen hele aaret :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Han over B.T.I bruker faktisk bilen hele aaret :partyon: :partyon: :partyon: ------- Ifjor vinter kjørte jeg og en kompis på hans Corrado som var senket 80/60 på en "skogsvei", det snødde ganske tett, og etter et par 100meter kommer det snø over panseret:win Da var det bare å gi full gass:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 griselav fwd.. tjoho. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 :partyon: :partyon: ------- Ifjor vinter kjørte jeg og en kompis på hans Corrado som var senket 80/60 på en "skogsvei", det snødde ganske tett, og etter et par 100meter kommer det snø over panseret:win Da var det bare å gi full gass:D hehe :D Kjenner igjen den der med civicen.. men det sa stopp for meg, ble så mye snø foran bilen så den klarte ikke å ta seg lengre frem :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 her er min:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Til dere med luft: Det er JUKS:pimp Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Til dere med luft: Det er JUKS:pimp Det der var en dårlig unnskyldning for å være høy :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Til dere med luft: Det er JUKS:pimp helt enig:) er jo ikke vits å senke bilen hvis man ikke skal kjøre den senka:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toeimoen Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 helt enig:) er jo ikke vits å senke bilen hvis man ikke skal kjøre den senka:) Og det kan ikke vi mener du,,Kan kjøre med det til Alt subber og mere til.. men, utstilling er utstilling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 men det skal være lavt hele tia;) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 men det skal være lavt hele tia;) Er det problem å ha den lav hele tiden da med luft? Det er jo bare å bruke den kun til utstilling ;) Luft er ikke juks, det er bare at noen er mere praktisk anlagt enn andre ;) Kan jo også kjøre med bilen like lavt som et hver gewinde men slipper den bare ennå lavere ved parkering :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 min og den er uten luft-juks..... Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stan2 Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 min er senka 80/80 lovlig i vognkort;P og g60 breding og kjørt:P breikantfelger 15 tommere:P ser bra ut synes jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg