stigare Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 hmmm... MÅ jeg virkelig ha facelift lykter for at denne fronten skal passe skikkelig? Blir stor glippe på begge sider og virker nesten som det er lyktene som er i veien.. Skal jo ha nye lykter uansett men har ikke råd til det enda.. :rolleyes: Skulle liksom fått fronten skikkelig på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by NoLimit hmmm... MÅ jeg virkelig ha facelift lykter for at denne fronten skal passe skikkelig? Blir stor glippe på begge sider og virker nesten som det er lyktene som er i veien.. Kjenner ikke til akkurat A4 på dette området, men på flere biler må man justere feste-jernene når man bytter front. Justere de riktig slik at fronten passer. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by LupoB0Y på flere biler må man justere feste-jernene når man bytter front. Justere de riktig slik at fronten passer. hmm.. da får jeg prøve på det ja. Kanskje ikke mer som skal til. :) Her er et bedre bilde enn de to "mobiltelefon-bildene". :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 whoa! ble dødsbra, Nolimit! gratulerer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Det ble skikkelig sweet! :) (Skal ha en sånn front selv en gang i fremtiden.) Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by NoLimit hmm.. da får jeg prøve på det ja. Kanskje ikke mer som skal til. :) Her er et bedre bilde enn de to "mobiltelefon-bildene". :) På tide å bytte profilbilde da ;) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Pent! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg