Gå til innhold

BaneTreff uten all dritten?

Ranger emnet


Zetec

Anbefalte innlegg

Ja det heter jo gatebil festival! Hva er øya, kvart, roskilde og andre festivaler? Jo fyll og konsert. Gatebil festival er fest, sladding og damer. Se om noen andre arangemang, uten om fotball (gatebil kommer til å slå det også) som trekker 25 000 tillskuere. Jeg husker på Lyngås, når Martin, Allameki og co, på 80 tallet ( jeg var 10) da var det ca 25 000. Men etter det har det aldrig hvert noe i nærheten, når det gjelder motorsport. Så la gatebil få leve! Det er bare å la være å komme, ikke se på tv, eller snakke med noen som har vært der. Da slipper mann å komme bort i Gatebil "dritten". Tror nok mange er misunnlige på at noen kommer med fine å spreke biler. Det er sånn det er i Norge. Klage, klage, se bare hva vi skriver. Nei nå må jeg gi meg. Jeg skal holde mine meninger for meg selv. kos dere på "alene treff" Mvh Yngve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klar for treff der jeg kan kjøre på bane jeg også:) Men tenk på en ting folkens. Hvis jeg bare lufter en ting her nå. Lørdag den XX i XX er det banekjøring på Rudskogen. Alle kan kjøre på banen og det koster 200 kr for å kjøre og 50 kr for å komme inn for alle andre en sjafører. Greit hadde jeg sakt da. Jippi hadde jeg tenkt og det hadde sikkert 500 andre også. Hvor mange runder tror du folk hadde fått kjørt hvis 500 biler skulle kjørt på bane i 9 timer? Vi hadde vel kansje fått 5-6 runder hver MAX så er det ferdig for å gi plass til flere biler. Vet ikke om jeg hadde giddi å stå 8,5 time i kø for å kjøre 5 runder ass. Nei jeg stiller på VWAudi treffa og kjører så jeg stuper jeg så kan jeg heller dra på gatebil og drømme om ting jeg alderi kan få når det blir arangsjert:)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for treff der jeg kan kjøre på bane jeg også:) Men tenk på en ting folkens. Hvis jeg bare lufter en ting her nå. Lørdag den XX i XX er det banekjøring på Rudskogen. Alle kan kjøre på banen og det koster 200 kr for å kjøre og 50 kr for å komme inn for alle andre en sjafører. Greit hadde jeg sakt da. Jippi hadde jeg tenkt og det hadde sikkert 500 andre også. Hvor mange runder tror du folk hadde fått kjørt hvis 500 biler skulle kjørt på bane i 9 timer? Vi hadde vel kansje fått 5-6 runder hver MAX så er det ferdig for å gi plass til flere biler. Vet ikke om jeg hadde giddi å stå 8,5 time i kø for å kjøre 5 runder ass. Nei jeg stiller på VWAudi treffa og kjører så jeg stuper jeg så kan jeg heller dra på gatebil og drømme om ting jeg alderi kan få når det blir arangsjert:)

 

Jeg har plass til maks 60 biler... 650kr per bil. Så LITT asfalt skal nok bilene få :P

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det heter jo gatebil festival! Hva er øya, kvart, roskilde og andre festivaler? Jo fyll og konsert. Gatebil festival er fest, sladding og damer. Se om noen andre arangemang, uten om fotball (gatebil kommer til å slå det også) som trekker 25 000 tillskuere. Jeg husker på Lyngås, når Martin, Allameki og co, på 80 tallet ( jeg var 10) da var det ca 25 000. Men etter det har det aldrig hvert noe i nærheten, når det gjelder motorsport. Så la gatebil få leve! Det er bare å la være å komme, ikke se på tv, eller snakke med noen som har vært der. Da slipper mann å komme bort i Gatebil "dritten". Tror nok mange er misunnlige på at noen kommer med fine å spreke biler. Det er sånn det er i Norge. Klage, klage, se bare hva vi skriver. Nei nå må jeg gi meg. Jeg skal holde mine meninger for meg selv. kos dere på "alene treff" Mvh Yngve.

 

Jeg har aldri sagt at gatebil ikke skal få leve.. men det er ikke mye gatebil lenger.. er jo nesten bare uregga monstre som slipper utpå der.. ikke noe for folk flest.. jeg har vært MYE på gatebil.. og vil si at det har bare blitt mer og mer fjortissfest med åra.. greit med en fest og festival.. men for de av oss som reiser på slike ting pga av BIL.. så er ikke lenger gatebil et alternativ.

Derfor ønsker vi oss et treff som er mer fokusert på nettop B I L altså.. BIL bil og bil. gatebiler for å være mer nøyaktig

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt diskutert endel frem og tilbake om å få arrangert ett treff hvor man kan få inn kjerra si på banen uten at den må ha 500hk og oppover, eller ett treff hvor man kan stille ut kjerra si selv om den ikke har vært på forsiden i 25 forskjellige blader..

 

(Ok alt satt litt på spissen, men dere skjønner hvor jeg vil)

 

Ett banetreff, hvor man kan kjøre på bane, stiller ut bilen sin, som ikke dreier seg om strippende damer, fyll osv som drar i retningen roskilde...

 

Er det noe stemning for dette?

 

En moderator må gjerne legge til en poll :)

 

WELCOME TO ACCR, Mo I Rana! 9-11 Juni... Norges beste bane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møt opp på Nordmøre Gatebilklubb sine treff og happenings da, der er det bil og bilgleden som står i fokus. Arrangement for 2006 står på Terminlista som er klistret på Happenings her.

 

Har ingenting å si om du har 5 eller 5000hk om bilen ser ut som ett dass eller om den er i pimp my ride stil.

 

Vel møtt.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt at gatebil ikke skal få leve.. men det er ikke mye gatebil lenger.. er jo nesten bare uregga monstre som slipper utpå der.. ikke noe for folk flest.. jeg har vært MYE på gatebil.. og vil si at det har bare blitt mer og mer fjortissfest med åra.. greit med en fest og festival.. men for de av oss som reiser på slike ting pga av BIL.. så er ikke lenger gatebil et alternativ.

Derfor ønsker vi oss et treff som er mer fokusert på nettop B I L altså.. BIL bil og bil. gatebiler for å være mer nøyaktig

 

Enig!!!!!!:cab

89 Toyota Corolla xl EE90 (Solgt)

97 Toyota Celica T-20 (Solgt)

88 Toyota Corolla xl AE92 (Solgt)

96 Toyota Carina E T19 (Solgt)

98 Toyota Avensis STV + Sedan T22 (Bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt diskutert endel frem og tilbake om å få arrangert ett treff hvor man kan få inn kjerra si på banen uten at den må ha 500hk og oppover, eller ett treff hvor man kan stille ut kjerra si selv om den ikke har vært på forsiden i 25 forskjellige blader..

 

(Ok alt satt litt på spissen, men dere skjønner hvor jeg vil)

 

Ett banetreff, hvor man kan kjøre på bane, stiller ut bilen sin, som ikke dreier seg om strippende damer, fyll osv som drar i retningen roskilde...

 

Er det noe stemning for dette?

 

En moderator må gjerne legge til en poll :)

 

Så dra til ACR og slutt å mas :D der er det lite fyll, og alle det er plass til får kjøre :)

Et hav av felger og dekk til gode priser:

Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ACR blir litt langt vekk for enkelte.. er vel det som er noe av greia .. men det er et kjempetreff der oppe har man hørt.. så jeg tar nok turen dit.. men for folk som bor i kr.sand f eks.. så vil nok ACR bli litt vel langt unna. så vi ønsker tilsvarende treff lenger sør.. og gjerne flere ganger i året :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt diskutert endel frem og tilbake om å få arrangert ett treff hvor man kan få inn kjerra si på banen uten at den må ha 500hk og oppover, eller ett treff hvor man kan stille ut kjerra si selv om den ikke har vært på forsiden i 25 forskjellige blader..

 

(Ok alt satt litt på spissen, men dere skjønner hvor jeg vil)

 

Ett banetreff, hvor man kan kjøre på bane, stiller ut bilen sin, som ikke dreier seg om strippende damer, fyll osv som drar i retningen roskilde...

 

Er det noe stemning for dette?

 

En moderator må gjerne legge til en poll :)

 

 

Hei.

 

NSK, bilmekaniker, audiklubb, etc er alle denne typen banekjøring. Vise frem bilen? Parker bilen i depot, så kan folk kikke på den.

 

Det er vanligvis ikke noe problem med kjøretid på disse "småtreffene". Det er akkurat som når gatebil startet. Masse moro for folk flest.

 

Det eneste vi kan be og håpe på, er at det kommer til å ta litt tid før de har vokst seg store, og begynner å ligne på Gatebil.

 

Note : Jeg hater ikke gatebil. Det er stas at de fenger/samler så mange. Men jeg reiser normalt ikke dit pga. prisnivå og lange køer. Kjøringen der er ikke eksisterende, så det tenker jeg ikke på engang. Men bilen min er jo med på siste gatebil video'nblah (REPU i 5 sek).

 

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange allerede har påpekt så er det jo mange andre treff enn Gatebil som man kan kjøre på: NSK, bilmek, Fordtreffet, VAG-treffene, Japsetreffet, ACR + alle de private arrangemangene som sjelden sier nei til en "betalende kunde" hvis oppmøtet fra før av ikke var allverden.

Det har jo vært forsøk på å arrangere ting som har blitt annonsert her hvor 100 personer med dunbart og torshov potte sier at de kommer og det ender med et tapsprosjekt fordi 90 av disse kun hadde det i kjeften.

 

Gatebiltreffene er helt overlegne hvis man tar det for hva det er. Et show for bilintereserte med sinnsyke biler og banekjøring som neppe hadde blitt godkjent på noen annen bane i den siviliserte delen av Europa.

Å feste på kvelden, parkere bilen sin blant fulle folk, se på utslitte middelaldrende strippere og sove i en gjørmedam for flere tusenkroner er jo frivillig. Det er derfor jeg kun er der på dagstur i edru tilstand med 100% fokus på det bilrelaterte og bilen "trygt" parkert langt fra både depot og gokartbanen.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår