D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 her kommer det en god del bildermen på grunn av at jeg ikke vet hvordan jeg får lagt ut alle bildene samtidig så kommer det til og ta litt tid,men jeg er i gang! først kommer så klart bilen min!riktig nokk ikke tatt på bilradiospesialisten,men det kommer dere sikkert over etter hvert!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 anlegget mitt Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 anlegget til dama Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 hatthylla til dama som jeg har laga!! fornøyd med resultatet ja! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 anlegget til kompisen min (Jaffa her inne) Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 enda et av anlegget hans Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Supran til @lpher Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 enda mere supra Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 anlegget i supran Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 siste snadder bilde fra supra Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Anlegg i saab. Har dessverre ikke bilde av selve bilen.sorry saab fans... Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 enda litt saab Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Rå bil med sinnsykt rå lakk.(kommer kanskje ikke så godt fram på bildet. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 anlegget i bilen Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 mere av anlegget Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg