Audi quattro Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 ok i ditt tilfelle så ville jeg lagt bort Bassen til du får kjøpt den forsterkeren. Spar penga for det ekke noe vits å slite ut det fine elementet ditt... Har tenkt på det ja.Blir vel til at jeg venter til jeg får kjøpt den forsterkeren. Skal kjøpe den fra megabillig. så den blir kosten 4500Kr. I norge koster den ca 7000Kr ell noe. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Har tenkt på det ja.Blir vel til at jeg venter til jeg får kjøpt den forsterkeren. Skal kjøpe den fra megabillig. så den blir kosten 4500Kr. I norge koster den ca 7000Kr ell noe. Vent med sub, til du har den forsterkeren du skal ha. Må du ha sub i mellomtiden, kjøp deg en sub pakke med forsterker for 2500,- Selg den til sommer'n, når du får den andre i gang. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg