Lunaz Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Prøver å få inn et handsfree sett i Mondeo'n, men finner ikke koblingsskjema til den originale spilleren (Ford 6000CD). Noen som har et liggende? Trenger kun å finne ut hvem mute er. (eller må jeg koble den egentlig? kan jeg koble den på noe annet?) Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Prøver å få inn et handsfree sett i Mondeo'n, men finner ikke koblingsskjema til den originale spilleren (Ford 6000CD). Noen som har et liggende? Trenger kun å finne ut hvem mute er. (eller må jeg koble den egentlig? kan jeg koble den på noe annet?) Du må ikke koble den nei, er jo bare for å skru ned lyden på anlegget automatisk når noen ringer.. Ikke alle spillere som har muligheten for dette. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Så jeg bare isolerer den og legger den bort? Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Så jeg bare isolerer den og legger den bort? Det kan du gjøre ja :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg