knustorm Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hei Tenkte jeg skulle bytte motor i bilen min.. Noen som har peiling på hvilke ledninger som må gjøres om å kobles om når jeg har en vanli 144 hk motor fra før som ikke er en turbomotor å ska sette inn en t5r turbomotor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ega Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Heisann.. Hadde en 126 hk 850 før, og vurderte da å bytte til t5r motor..Men kjøpte meg heller en t5.. Tar jeg ikke helt feil så har du siemens på din bil mens t5r har bosch.eller omvendt..Men uansett så må du bytte ledningsnett..men ring til bcb og snakk med dem..de var veldig behjelpelig når jeg lurte på det samme.. Siter egaT5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 HeiTenkte jeg skulle bytte motor i bilen min.. Noen som har peiling på hvilke ledninger som må gjøres om å kobles om når jeg har en vanli 144 hk motor fra før som ikke er en turbomotor å ska sette inn en t5r turbomotor? Dette er forholdsvis enkelt, må legge opp ledning til turboreguleringsventil må passe på så du får med alt når du kjøper motoren ellers blir det fort dyrt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg