Polardego Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Ikke når du foreslår og bytte alt fra ratt til diverse andre felger... :) Er ikke så farlig det, de er nok borte i morgen tenker jeg... m'm Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Ikke når du foreslår og bytte alt fra ratt til diverse andre felger... :) Er ikke så farlig det, de er nok borte i morgen tenker jeg... m'm Vet ikke helt hva du svarte på der men... Er lov å spørre om slike ting først for deretter å tilby kontanter. Prinsippet ligger vel mer å svare på en høflig mail istedet for å drite i å svare fordi man ikke gidder, men det får være opp til deg. Om du selger dem eller ikke spiller ingen rolle for meg da jeg fikk nye Superturisimo WRC til samme pris og ja, jeg betalte kontant :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Vet ikke helt hva du svarte på der men...Er lov å spørre om slike ting først for deretter å tilby kontanter. Prinsippet ligger vel mer å svare på en høflig mail istedet for å drite i å svare fordi man ikke gidder, men det får være opp til deg. Om du selger dem eller ikke spiller ingen rolle for meg da jeg fikk nye Superturisimo WRC til samme pris og ja, jeg betalte kontant :) Gratulerer... :confused: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holand Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 fortsatt til salgs ? kan gi deg 4000,- jeg Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 fortsatt til salgs ? kan gi deg 4000,- jeg Den som kommer først med penga, får felgene... No prob... :) Bare å komme å hente det... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil1++ Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 de to som må byttes(dekkane) er dette akutt?? hehe er litt short på penger for tiden, så måtte kunne kjørt på dem 3-4 måender helst.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 de to som må byttes(dekkane) er dette akutt?? hehe er litt short på penger for tiden, så måtte kunne kjørt på dem 3-4 måender helst.. Jeg ville ikke ha kjørt med de for å si det sånn, er litt mønster igjen... Men det er meg da... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Plutselig fikk jeg penger, er på utkikk etter felger, men synes prisen blir litt stiv for brukte felger med 2utslitte dekk. Send meg en pm om du synker litt til du:) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Plutselig fikk jeg penger' date=' er på utkikk etter felger, men synes prisen blir litt stiv for brukte felger med 2utslitte dekk. Send meg en pm om du synker litt til du:)[/quote'] Synke kan du gjøre selv.... ;) Felgene er SÅLGHT... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hehe.. Bare jeg ikke synker så lavt at jeg kjøper overprisede brukte 16" happyhappy Grattis med salget, well done:) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianopel Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 har du felga enda? har du ait tlf nr å nå dg på?????????????? Siter opel: kadett c sedan 16v 79 kadett c coupe 16vt 76 kadett c coupe 1,2 75 rekord c coupe 3.0e 67 blitz 1,9 69 omega a 2.0 91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Synke kan du gjøre selv.... ;) Felgene er SÅLGHT... Er du... Blind? Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Dekkdim? Hvis jeg får tak i ca 15 - 20mm spacere som skifter fra 4x114,3 til 4x100 så tar jeg felga og dekka! ' EDIT: Oi!! Så ikke de siste postene... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg