Gt-4-Ever Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 jeg skal støydempe bilen til sommeren. Er det noen som kommer fra troms-området som har lyst til å hjelpe meg? Ikke lønnet arbeid. Lyddempingsmaterial er brownbread som skal kjøpes inn. Hvor mye trenger jeg ca for å støydempe dører og bagasjerom? Har en celica 1990. holder det med en rull på 10x0,60? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Det holder med en slik rull ja! I bilen min har jeg snart brukt opp 2 da;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Dette er ikke vanskelig, det du trenger er teknisk sprit for og vaske det området du skal legge Brown Bread på, også en Varmlufts pistol for og varme Brown breaden. Jeg gjorde dette forrige helg før jeg monterte høytalerne mine :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 ok, hadde uansett vært greit med hjelp fra noen som har gjort dette før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Kan sikkert hjelpe deg ei helg jeg er hjemme :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg