OLZ1 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Q7en er deilig ja. En kompis av meg var og kjørte den i dag med to folk fra AudiVWclub norway. Han sa den var helt sinnsyk, noe jeg tror på. Deilig bil. Den blir jo egentlig ikke lansert i Norge før i morgen. Hehe. Må ha vært fett å ha kjørt den allerede da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 var premiere på grenland auto istad! Sinnsyk rå bil:)! kanskje det var noe her som var det? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 SPOTTET DEN I ØRSTA I DAG!!!! Med helårsprøveskilter her også.. men er ikke sikker hva som stod på de siden jeg kom inn i rundkjøringen å han kom ut.. fet bil iallfall :p Pappa bare: Whow, se der da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Vi har en sånn hos Møller i tønsberg også, god å kjøre, men stygg og se på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Damen I Orange Lamborghini ble spotted... Men ikke av meg :( Men har hele sommer'n på meg!! Og bilde skal jeg selv ha!! Og dere deler jeg med... Vær obs på om fotografen er, Roth66 (medlem på bilforumet.net):roll: Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 den bilen er herlig! Så faktisk en i fjell trafikken på e16 på fredag forrige uke.. Blei litt små forelska da ja:pray Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Endelig en Audi SUV :) Slenger meg på listen over tilhengere av denne bilen. Et smykke for øyet, og forhåpentligvis en dag et smykke for meg :) Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg