Geir A Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Audi 80 2.0 16 v quattro competion 94 mod. Lurte på om noen hadde gjort denne jobben tidligere? Er det mye strev å skifte det? Noen her som kan gi meg en enkel beskrivelse av jobben. Stemmer det att det er samme hjullager foran og bak på denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro kåre Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Har nettopp skiftet på min! Samme lager som bak ja! Det går fint og skifte, men du bør ha tilgang på ei hydraulisk presse! Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by quattro kåre Har nettopp skiftet på min! Samme lager som bak ja! Det går fint og skifte, men du bør ha tilgang på ei hydraulisk presse! Klarte meg fint uten presse på a4'en hammer og dor funker :) må bare tilføye: om jeg ikke skulle hatt bilen igang så fort hadde jeg nok fått de pressa, men resultatet ble glimrende med dor :) Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Juni 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Originally posted by spewster Klarte meg fint uten presse på a4'en hammer og dor funker :) Er bilen din quattro da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertan Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Jeg har en Audi A4 som jeg må skifte hjullager på. Virker som det både er foran å bak. Noen som vet ca. pris for å gjøre dette på verksted da? Siter - 96 Audi A4 Avant 1,8 - 87 VW Golf 1,6 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 byttet for ikke så lenge siden.. måtte presses ut.. var oppe i 8tonn trykk før det løsnet.. så jeg anbefaler presse... å ja, jeg har quattro Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Er vel ganske kjekt å ha tilgang til presse ja ;p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg