PerryZaphire Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg skal ha meg bil og vurderer denne men har litt angst for at jeg ikke kjenner hverken eier eller bil noe særlig.. er pendler så er litt avhengig av skyssen... bilen skal leveres ferdig EU godkjent og med skilter innen ca 2-3 uker. takker for hjelp :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Hvor er sort land? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 hehe mente seff Sortland... Nordnorge Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Er en på http://www.fastford.no som har den bilen. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg