Colli Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hm, vi hadde en deal... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 tar det på Mail/msn.hans Deal var bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Uansett, du kan ikke avtale noe og så plutselig ombestemme deg, jeg var på vei ned til posten omtrent! :P "Eh, nei, jeg tar tilbake huset mitt og selger det til en annen, kom med bedre pris gitt"! Hehe... Er ikke noe mer å diskutere! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Er ikke noe mer å diskutere! Kjempe fint.grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Uansett, du kan ikke avtale noe og så plutselig ombestemme deg, jeg var på vei ned til posten omtrent! :P "Eh, nei, jeg tar tilbake huset mitt og selger det til en annen, kom med bedre pris gitt"! Hehe... Er ikke noe mer å diskutere! 1. Du hadde ikke fått adresen min så på vei til posten var du ikke. 2. Hadde du betalt for huset ditt og så skulle forlange huset tilbake hadde det blitt noe annet Du mister. 3. Har du noe mer og si, så si det på pm eller mail og hold salgs tråden min ren for slikt søppel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 tar det på Mail/msn.hans Deal var bedre. En avtale er en avtale, enten om den er god eller dårlig for deg. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hm, vi hadde en deal... Om du absulutt vil ha et sånn ratt, så skal jeg fikse det. kompis av meg som hadde samme ratte liggende som jeg skulle få! pm meg og hold salgs tråden Ren for 2 og siste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 En avtale er en avtale, enten om den er god eller dårlig for deg. skal huske det:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg