LaSSiss Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Ok fett, da blir det sikkert bra! Jeg kommer jeg hvis jeg får skrapa sammen noe penger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Noen i fra akershus som blir med på kolonnekjøring oppover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Nardo bil skal visst ha volvodag samme dag som treffet.. så møt opp:) Treffet er et samarbeid mellom Volvoklubben og Nardo Bil. Mye å se på blir det ihvertfall!! Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Lykke til karer! :) Håper det blir like fett som vi hadde det i går! ;) Vet jo at det går en del grombiler oppi "nord" :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg