Fues Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Noen som har en film av en som lakkerer en bil eller no sånt ? Trenger en film i dag, skal levere et prosjekt i morgen, og da hadde det vært kjekt med en liten film! Takk for all hjelp. hury hury :D:D Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 og gjerne en info side, om hva som skjer når man lakkerer og slikt! plzzz Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hva med et fly? http://cc.usu.edu/~stephenh/737paint.mpg Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Thanks! Bare man ser hva som skjer liksom, så er jeg strålende fornøyd! Men noen som har litt info om lakkering, hva som skjer, hva man bruker, evnt noen bilder osv ? :D:D Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Enda en...her med stripping først. Dette gjøres vel ikke på biler? http://nfo.no/video/lakkering.wmv Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Alt jeg trenger nå er info! kom igjen folkens, hjelp meg her !! hehe Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Drit i resten, fant det. hehe. Men kan noen nevne noen forskjellige lakkerings metoder ? Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fues Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 steng denne Siter Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg