Diablito Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Trenger i en ny girkasse til min trofaste sliter. En girkasse som passer i en eisner er derfor av interesse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Trenger i en ny girkasse til min trofaste sliter. En girkasse som passer i en eisner er derfor av interesse. Tror ManiaCoupe har en du kan få billig... er 4trinn (e)manuel... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Har 5trinns Golf I gti kasse. 1000,- 15min kjøring fra ås Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablito Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Har 5trinns Golf I gti kasse. 1000,- 15min kjøring fra ås Jeg holder til i trondheim, men er fortsatt aktuelt. Hvilken rettning fra ås? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Jeg holder til i trondheim, men er fortsatt aktuelt. Hvilken rettning fra ås? Ligger i Hobøl. 4 mil sør for Oslo på E6.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg