mmh Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Hei, hvordan er det med senke sett til den bilen, justerbart eller noe, også lurte jeg på 8x18 felger fra compomotive til bilen, er det passbart? Noen som vet innpress på sånne felger da? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grinakarn Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Compomotive er ikke noe problem. Bare å bestille på Kollevold det ;) Koster mye penger men. Har selv 7x16 Compomotive på vinter... Siter - 89 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Hei, takk for svaret, jeg lurte på 8x17, som er den eneste de har av 6eika 17tommer, original offsett er 42, så det jeg lurer på er hvordan offsett jeg skal ha, å om det vil passe på min gamle coupe fra 85. Kollevold var ikke sikker på om de felgene ville passe, noen som kan gi meg et svar på dette? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 heisann! du en ting, det er ikke noen bil som heter audi 90 coupe quattro. Du har nok en Audi Coupe Quattro. Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 heisann! du en ting, det er ikke noen bil som heter audi 90 coupe quattro. Du har nok en Audi Coupe Quattro. Ok, da vet jeg det å! Siden du har samme bilen, vet du om 8x17 passer på bilen eller? Hva offsettet må muligens bli! Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg